Soustředění na horských kolech – Lhotka

Včera jsme se vrátili ze soustředění ve Lhotce u Telče…

:: sobota, 22.7.2006

Před polednem k nám dojel Juraj, zaparkoval si u nás auto a odjeli jsme na sraz na Svisle. Odtud jsme přibližně o půl jedné odjeli do Lhotky, kde další týden byl náš přechodný domov. Odpoledne po příjezdu a rychlém ubytování jsme vyrazili na krátkou rekognoskaci terénu. Najelo se asi 15km. Já s Jurajem jsme najeli 30, protože jsme si ještě odskočili na prohlídku Telče. Večery pokračovaly téměř každý den tak, jak jsme byli z dřívějška zvyklí – préza griloval :-)

:: neděle, 23.7.2006

V neděli jsme se už vydali na ostrou 80km dlouhou etapu. Někteří z nás brzo poznali, že to nebude zas taková procházka růžovým sadem, jak sobotních 14km kolem Lhotky. První část vedla do Dačic a Slavonic. Jeden úsek byl trochu jako džungle. Všichni jsme měli nohy a ruce krásně poštípány od kopřiv. Po obědě jsme pokračovali ze Slavonic severně zpět do Lhotky. Zastavili jsme se na krátkou prohlídku prvorepublikového opevnění hranic a pak jsme spěchali před bouřkou do penzionu.

:: pondělí, 24.7.2006

Na pondělí bylo slíbeno celých 100km. Naším cílem byl hrad Landštejn a Staré Město pod Landštejnem. Jelo se většinou po pevných cestách a asfaltu. Přesto místní zvlněný terén dal všem zabrat. Cesta zpět pokračovala podél hranic na Novou Bystřici, Kaproun a Český Rudolec. Pomdělní večer byl ze všech nejdivočejší, protože všichni byli po stokilometrové námaze unaveni. Především naše dvě Jany a Juraj :-P

:: úterý, 25.7.2006

Úterní etapa byla prý odpočinková. Asi 65km vedlo k prameni řeky Jihlavy a na hrad Roštejn. Po obědě v Třešti jsem se já s Prézou museli vydat do Telče na opravu prasklých špic. Zbytek pelotonu dojel do Lhotky a koupat se do bazénu.

:: středa, 26.7.2006

Středeční etapa byla taktéž odpočinková. Jeli jsme do Kunžaku a Nové Bystřice, odkud jsme po obědě pokračovali jednokolejkou do zastávky Jindřiš. Jednokolejka možná byla pohodlná, ale taky děsně pomalá a bylo v ní hrozné horko. Na zpáteční cestě jsem si s Jurajem nedobrovolně prodloužil trasu, takže jsme ujeli 70km, ostatní asi 65km.

:: čtvrtek, 27.7.2006

Čtvrtek byl pro některé posledním dnem na kole. Okruh na Novou Říši a Dačice byl dlouhý asi 65km. Já s Jurajem jsme najeli opět o nechtěných 5km více :-) Cestou jsme se stavili v Telči a odpoledne jsme se chtěli koupat. Já s Alešem a Jurajem jsme navštívili blízký zatopený lom. Zbytek odpoledne jsme však v Telči sháněli baterku do dálkového ovládání od auta :-) Večer přišlo mých 5 minut slávy, když jsem všem naservíroval pivní pséky :-)

:: pátek, 28.7.2006

V pátek jsme se rozdělili na dvě skupiny. Ti mladší šli k Velkopařezitému rybníku válet šunky ;-) a ti starší jeli na další stovku. Naší extrémní etapy v ještě větším horku se účastnil aji Jirka Parutka, za což mu patří velký obdiv, že to přežil a ujel i v kalhotách bez „plíny“! Jeli jsme znovu do Slavonic, kde jsme poobědvali a vydali se na Trojmezí (Morava, Čechy, Rakousko). Poté již křížem krážem zpět do Lhotky s tím, že préza si dal za úkol projet všechny trasy, které jsme za týden nestihli. K večeři jsme se vrátili vyčerpaní.

:: sobota, 29.7.2006

Přišel den odjezdu a my jsme po snídani naložili kola na auta, sebe dovnitř a odjeli domů do Přerova (Rožnova a Trenčína:-)
Letošní soustředění se povedlo. Především počasí vyšlo na jedničku. I přes tropické teploty se to na kole a v lese dalo vydržet. Nestal se žádný úraz (až na modřinu, kterou si vyrobila Janička R. na noze). Ubytování bylo taky skvělé, jídlo chutné, snídaně jen trochu nenápadité :-) a pan vedoucí vypadal každý den, jako kdyby ho jeho živnost maximálně nebavila. Najeli jsme v rozmezí 400 – 530km, takže se to snad na naší fyzičce v příští sezóně projeví!